• aug : 30 : 2016 - V. MTB verseny
  • júl : 16 : 2016 - XCO Magyar Bajnokság – Csömör
  • júl : 3 : 2016 - Duna maraton
  • jún : 11 : 2016 - Crosskovácsi maraton

Megint eltelt egy év, elmúlt egy szezon, nekem már az ötödik (pedig mintha csak most jelentkeztem volna a csapatba :) ) és ismét a Jokó tanyán jött össze a narancs társaság egy kis szombat esti lazításra, ami egyben klubgyűlés is volt. Ott voltak régiek és újak is egyaránt, meg a forralt bor és egy nagyon jó kis pöri Pálosi Zoli „tollából”.
A menet megint a boltból indult, ahol egy laza vodka után jött egy két órás „túra light” Harkára a helyszínre. Közben mindenki megbeszélhette a dolgait az egyes klubtagokkal, ha már versenyen nem mindig van rá idő. Tomi trekkerén azért megnézném az irányt, mert néha kicsit az volt az érzésem, hogy körbe megyünk…sebaj, megérkeztünk.
Le sem ültünk, de Jokó már töltötte a forralt bort, Zozi meg kitálalt, itt még egyelőre csak a szürke marha pörköltet, később némi alkoholtartalom után azonban jöttek a pikánsabb sztorik is…jót nevettünk, az biztos…
Elnökúr és Lajos-Hocsa évértékelt, majd szabadprogramként jött a tábortűz, ahol Jokó jó házigazdaként gondoskodott a több hőerőművet is megszégyenítő fűtőértékről és rendíthetetlenül hordta fát. A bátrabbak némi pálinka kortyolással tűzfújásba kezdtek több-kevesebb sikerrel, mindenesetre a hangulatnak ez is csak jót tett.
Éjfél körül aztán hazamentem én is egy kisebb csapattal, mert másnapra Hocsa és Miki előirányzott egy 3 órás randit Rosaliaval a sógoroknál, még jó, hogy most volt óraállítás, így nyertem egy plusz órát!
Reggel hatkor kelés, villámöltözés, aztán egy racing reggeli a sarki non-stopból és hét előtt már pedált installáltunk Ágfalván Miki carbon gépére, ugyanis volt olyan önzetlen, hogy ide adta edzeni a csúcsgépét, amit ezúton is még egyszer köszönök, egy élmény volt!
Korábban voltunk már így hármasban, tudtam, hogy ha ezek ketten elindulnak, akkor nyomják, mint süket a csengőt, de mivel délután már az ország másik szegletében kellett lennem, nem várhattam a többiekre, akik 9-kor indultak Sopronból. Maradt az erős tempó, de mivel könnyű volt a bringa, nem bántam. Sokat nem állítottunk rajta, csak a nyeregmagasságot, ezért a rugózást még kicsit szoknom kellett. Még nem mentem soha terralogic Fox telóval és biztosan nem is volt hozzám jól beállítva, mert a saját float Foxomhoz képest nagyon kemény volt, és későn reagált a döccenőkre, de majd legközelebb…
A táj és az erdő viszont gyönyörű volt! Az erős tempó ellenére folyamatosan vigyorogtam belül, örültem nagyon, hogy végre tekerhetek egy jót a srácokkal! Megint jött a szokásos ideköltözöm érzés…
Néha kicsit kerestük az irányt, de így legalább az adventure feeling is megvolt. Tölgyes avaron száguldás közben Hocsa feltette a bölcs kérdést: „nem tudom mi csúszik jobban, az avar, vagy a makk?” majd kicsit később jött a következő: „most jól megtámadjuk Rosaliat hátulról” :)
Biztos az előző napi pöri hatása miatt volt ilyen „agresszív” :) !

A tetőre felérve Mikinek megadtam a kegyelemdöfést, mert azt mondtam neki, hogy fent a kápolnánál reggelizünk, úgyhogy még küzdeni kell kicsit, de a látvány mindenképpen megérte!
Ragyogó napsütés, gyönyörű panoráma, bringák, Fraknó és Rosalia…mi kell még?
Ez történt ezen a kellemes kis hétvégén, találkozunk a díjátadó gálán, ahol ismét dobogós reményekkel érkezünk! Meglátjuk, addig is mindenkinek jó pihenést, Jokónak és Juditnak pedig ismét nagy-nagy köszönet a vendéglátásért, hogy évről évre mindig ilyen fantasztikus hátteret adnak ezeknek az összejöveteleknek!

KakLac

Categories: Hí­rek

Comments are closed.

Video

V. MTB verseny

Posted on aug - 30 - 2016

Bükk maraton

Posted on aug - 7 - 2016

XCO Magyar Bajnokság –...

Posted on júl - 16 - 2016

2013 Mátra Maraton

Posted on szept - 4 - 2013

Hozzászólások kikapcsolva

2014 MTB Bajnokcsapat –...