• júl : 12 : 2018 - A Focus Bikes – Limit Change Point Mountainbike XCO Országos Bajnokság
  • aug : 7 : 2016 - Bükk maraton
  • júl : 16 : 2016 - XCO Magyar Bajnokság – Csömör
  • júl : 3 : 2016 - Duna maraton
  • jún : 11 : 2016 - Crosskovácsi maraton

Pár héttel ezelőtt már volt hasonló a csapat egy részével, de most szinte teljes létszámmal egész más hangulat kerekedett a végére…
Péntek este tejföl sűrűségű ködben vezettem le Sopronba, ahol megint -mint mindig- öcsémnél aludtam, aki már teljesen KTM Team ”szimpatizáns” lett. Korábban már Lajossal leszerveztem egy kis szombat délelőtti tekerést, de előtte még benéztem a ”boxutcába” Csabához, megmutattam a lila verdát testközelből is.
10-kor rajtoltunk Lajossal egy laza 60 km-es körre, kis sógorozással egybekötve. Jólesett végre a tekerés, már rég voltam, megmutatta az edzőköröket, ahol versenyekre szoktak készülni. Jó kis hely ez a Sopron, megint megállapítottam.
Délután kaja öcsémnél, majd vissza a Bringaparkba, ahonnan Balázska vezetésével indult a csapat az esti túrára. Rendhagyó módon most nem az Erhardt Borvendéglőben jöttünk össze, hanem összekötöttük a kellemeset a hasznossal és elmentünk egyet ”sétálni” a soproni erdőkbe. Azt, hogy valójában merre is jártunk, nem tudnám felidézni, mert a sötétben és a ködben nem sokat láttunk, de izgalmas volt, az biztos.

Lővér körútról felmentünk a Vas hegyre, majd a Tacsi árok érintésével a Várhely kilátóhoz, ahol egy kis meglepi várt minket. Csaba és Balázs valahonnan előhozott egy kartondobozt tele szívószálas habzó borral mindenki legnagyobb örömére. Ez csak fokozta a már egyébként sem lapos hangulatot.

Láttunk kisrákot a Természetbarát forrásánál, amit Balázska fogott a tóban, jól meg is csípte, közben előkerültek a laposüvegek, meg termoszok szintén némi alkoholtartalommal…
Végigjártuk a Kelta halomsíroknak nevezett földkupacok közötti tanösvényt, ahol Lajos bemutatta, hogy a duplafalú felni már milyen régi találmány, vicces volt ez a történelmi párhuzam!

Pálosi kolléga a menetgyakorlat közben megcsillogtatta énektudását, Zoli öcsémmel felváltva nyomták a különféle bányászdalokat. Szerintem lazán beállhatna Pálosi Zoli ezzel az orgánummal bármelyik környéki gregorián férfikarba szólistának!
Balázska megint megkísérelte behívni idomított macskabagoly családját, de most egy otthon felejtett kábel meghiúsította az akciót. Bár némi roaminggal sikerült mobilra letöltenie Tamásnak a macskabagoly „tracket”, de a kihangosított mobilok halkak voltak, meg egyébként sem voltak aktívak a madarak ebben az időben.

Útban Harka felé belefutottunk Vikker határőr alezredesbe, aki épp gyermekétől lenyúlt szolgálati KTM-mel próbálta legyűrni a sáros emelkedőt több, de inkább kevesebb sikerrel. Innen már csak pár km volt a célig, a Jokó ranch-ig, ahol mindenféle földi jó várt minket a tábortűz körül. Erhardt Zoli hozott nekünk közkívánatra ”alig csípős” csilis babot, de volt ott még rádiós süti és forralt bor Jokó párja jóvoltából. Igazán jó kis lovastanyát varázsoltak ebből a zöld pusztából. Otthonos kis faház, meghitt környezet és egy jó társaság gyűlt össze a tűz körül. Mivel mindenkinek sikerült párszor meríteni a forraltboros kondérból, megszavaztuk, hogy a másnapi élménybringázás rajtját kicsit eltoljuk, hogy mindenki felébredjen. ”Navigátor” Tamás szerint 16km-t gyalogoltunk pár száz méter szinttel. A végére érezte is mindenki rendesen.

Másnap reggel a boltnál találkoztunk megint, ahonnan a Fraknó vár felé vezető 70 km-es körre indultunk. Kb 5 fok volt, néha 3 a magasságtól függően. Mindenki jól érezte magát, Gergő egykerekezve közlekedett az emelkedőn, Pista picit eltévedt (biztos elnézett egy szalagot), de kis telefonos segítséggel már repesztett is lefelé a vártól. Sok jó kis mászással azért sikerült elérni az üzemi hőfokot, főleg mikor Emesét felváltva toltuk a 20%-os emelkedőn, mivel ő országútival jött és egyszerűen már nem volt áttétele ehhez a meredekséghez.
Ezzel megvolt az edzés felsőtestre is, de ezért jöttünk, meg a jó hangulatért és a csapatszellemért, ami nagyon jó ebben a bandában és nagyon örülök, hogy tagja lehetek a „narancsvérűek” klubjának. Remélem még sok ehhez hasonló túra lesz, akár gyalog, akár bringával, mindegy, én ott leszek!!!

KakLac

Bükk maraton

Posted on aug - 7 - 2016

Hozzászólások kikapcsolva

XCO Magyar Bajnokság –...

Posted on júl - 16 - 2016

Duna maraton

Posted on júl - 3 - 2016

Pannon Maraton II. futam

Posted on júl - 1 - 2008

Amikor kimarad egy verseny…

Posted on máj - 25 - 2010

Hozzászólások kikapcsolva

Megint VERSENYen jártunk! Ezúttal...